Vyhledávání


Vánoce u mě

12.12.2010 19:12
Nejspíš všichni známe ty časy kdy člověk pořádně nic nestíhá, upravuje stromeček při čemž si ani nevšimne že v kuchyni se už pálí cukroví, neustále se kupují dárky příbuzným a přátelům, na druhou stranu jsou to ale krásné časy které si můžeme užít jen pár dní do roka, teď vám tedy povím jak to chodí u mě doma.

Myslím si že jako každé dítě vánoce doslova zbožňuji, nejen kvůli dárkům ale také kvůli dvoutýdením prázdninám, na vánocích miluji také ten pocit-vše je takové klidné, jiné než obvykle.Jediné co se mi na vánocích nelíbí je často nepříznivé počasí o které letos opravdu není nouze, ale co by jsme si nalhávali, bez tohohle počasí by to nebyli ty pravé vánoční časy a vlastně i to počasí je neodmyslitelnou součástí těchto krásných časů.My doma zdobíme stromeček pár dní před vánocemi, to samé je to s cukrovím-málem bych na cukroví zapoměl, taky ho mám moc rád, ale jak které.Slavíme vánoce většinou celá rodina-Já, mamka, taťka, sestra, babička, děda, teta, sestřenice a strejda, většinou se v tomto počtu sházíme na štědrý večer u babičky, která bydlí v bytě, ale stejně se tam dobře vejdeme.Na vánoční zvyky až zas tak nehrajeme ale pálíme adventní svíčky, pouštíme lodičky ze skořápek, jíme Vánoční večeři, no zkrátka a dobře si to užíváme.Na téma vánoce jsem určitě ještě něco zveřejním, zatím si svátky příjemně užívejte :).