Vyhledávání


Škola

16.12.2010 22:20

V tomto článku se možná trochu rozmluvím o tom jak to vypadá u nás ve škole, a jak celý můj den probíhá. V 7:10 se pro mě vždy zastaví můj kamarád Pája, a někdy sním jde i můj další kamarád Vojta, Vojta ale často zaspí a občas to prostě jen nestíhá, sejdeme se vždy u Fijalky, abyste mi rozuměli, od mého paneláku vede svisle malý betonový chodníček, který končí asi po 80 metrech a pak se dojde k obchodu kterému se říká Fijalka. Potom se někdy zastavíme u pekárny, kde si občas koupíme něco na svačinu. Vlastně to do školy nemáme až zas tak daleko, takže nemusíme pospíchat. V  7:20 už jsme téměř vždy na plácku před školu, když se pak chvíli díváte kolem sebe, všimnete si že okolní děti dělají jakési skupinky, které jsou rozděleny většinou na holky a kluky, potom na mladší a starší, a pak na grázly a ty hodnější. V 7:30 nás školník pustí do šatny, kde se svlečeme a utíkáme do třídy. Jakmile nám skončí vyučování ( Já, Vojta i Míša chodíme do stejné třídy) vždy chvíli počkáme i na páju, který má vyučování o něco delší, potom se rozejdeme zase u Fijalky. Pak už se většinou ženeme za svými povinostmi. Tak takhle nějak vypadá náš den ve škole.