Vyhledávání


Škola

13.12.2010 13:18

Další můj zájem je samozřejmě škola, která mě občas baví a občas nudí.Nejraději mám samozřejmě ty lehčí předměty jako například Rodinná výchová a Hudební výchova.Mám rád ale také matematiku na kterou máme skvělého pana učitele, se kterým se člověk zasměje a zároveň naučí, na český jazyk máme také pana učitele a tento předmět jsem si díky jeho vtipným poznámkám docela oblíbil :), dále mám moc rád naší paní učitelku třídní, která je moc hodná.Vlastně celkem zvládám všechny předměty, jediné co mě občas trápí je matematika, ale díky panu učiteli to většinou vždy vytáhnu na nějakou lepší známku.Jinak do školy chodím do 6. třídy na druhém stupní naší školy.První a druhý stupeň je rozdělen na dvě školy které jsou od sebe vzdálené asi kilometr, u nás ve městě se prvnímu stupni říká prostě "horní škola" a druhému stupni "dolní škola".O škola se určitě ještě mnohokrát zmíním ;).