Vyhledávání


Něco více o mě

04.02.2011 18:48

 Milý čtenáři, některé z Vás už jistě napadlo proč jsem ještě nenapsal něco víc o okolí mého bydliště, proč jsem ještě nenapsal něco víc o mé rodině a další otázky ohledně mě. Takže začnu od mé rodiny, oba rodiče jsou strašně hodní a mám je moc rád. Můj taťka se jmenuje Karel a jezdí kamionem, mamka se jmenuje Světlana a učí ve škole. Mám také menší sestru Žofii, ta chodí do 2 třídy. Bydlíme v panelovém domě a nemám to daleko do školy, obchodů i kroužků. Jedna z babiček bydlí hned v paneláku pod námi a druhá babička asi 200 metrů od nás. Většina mých kamarádů bydlí v okálské čtvrti což jsou vlastně dlouhé řady domků, přesto to k nim mám asi 10 minut, i když v mém městě žije jen cca 4 tisíce obyvatel, mám ho  moc rád, a to i s lidmi kteří v něm žijí se mnou :)