Vyhledávání


Dopis od Blanky.

08.01.2011 14:08

Dnes sem si jen tak procházel  svůj E-Mail a narazil jsem na nový dopis od Paní Blanky z Brna, která na můj web narazila brouzdáním na Googlu, obsah dopisu zněl takto:

Milý Matouši,

již několik dní prohlížím tvůj web, na který jsem narazila na googlu, znát mě nejspíše nebudeš, jsem z Brna. Tvůj web mně opravdu nadchnul a teď ho tedy prohlížím téměř každý den, mám ráda tvůj styl psaní a humorné články, doufám, že se ti takhle bude dařit i nadále a bude tu přibývat stále víc a víc článků. V anketě "Líbí se vám možnost Chat na webu?" jsem hlasovala Ano, zatím jsem tam ještě nenapsala ale už se nato chystám, už se moc těším na nové články :-).

 

S pozdravem z Brna, čtenářka Blanka.

 

Blanko, já Ti moc děkuji za tento krásný dopis který nyní vystavím do úspěchů webu, a doufám tedy, že budeš mou čtenářkou i nadále :).

 

Matouš.